Colahjärtan <3

Kom nyss hem från jobbet. Sjukt jobbigt med jobb. :( Något som är ännu jobbigare är alla jävla problem i livet. Snart ger jag upp. Orkar inte fler bakslag, ge mig något bra! Något som skulle få mig lycklig. Sisådär 2 miljarder kronor skulle väl duga...
Jag ska börja köpa triss och bingolotter och spela på hästar. Eller något.
Det är illa just nu, riktigt jävla illa och jag vet inte vad jag ska göra.

Det enda lyckliga med idag var att jag sa till Lennart (på godisfabriken) att jag ville att han skulle börja sälja colahjärtan igen. Och han sa att han trodde han hade lite på lagret som jag kunde få köpa hahaha :D underbart :P Ska tvinga Emma att äta också, vet att hon ääääälskar dom ;)

Nä, nu ska jag gå, jag har tråkigt som vanligt. blö-

Pyss

Kommentarer
Postat av: emma

Fan vad coolt, nu ska jag baske mig äta några! :D

2009-01-28 @ 21:07:35
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0