kissimissi.

Hej.

Länge sedan jag skrev. Har dock varit jäkligt upptagen..
Börjat på Mullsjö Folkhögskola. Jag ääälskar det :) Jätteroligt med teckenspråk och asgoa människor. Mycket dramatik och knas men ändå typ inget skitsnack.  Haha, jag kan ju faktiskt ha något med dramatiken o göra iofs..

Köpte en kissemiss igår. Faaaan vad kelig han är! Jag älskar honom redan<3 Behöver bara ett namn till sötnosen. Jag har fått några förslag på Henry, Hugo, Frigge, Fridolf, Sture.. Men jag vet inte ;)
Hade med honom till skolan idag, alla blev crazy. Tänkte kidnappa honom o grejer :(

På onsdag ska jag och Johan sjunga inför hela skolan, "Everything I do, I do it for you" blir det. HAHA, skitnervös. Men det kommer bli nice.. ;)

Pratar i tele med Robert faktiskt, kände att det var dags att ringa. Lite roligt för vi säger typ bara "öööh..." hela tiden istället för att prata ^^ Nu försökte jag få honom att kolla på film med mig men han fattade nog inte det :P Så nu får jag väl gå och lägga mig hos min bebis istället <3

Nu sitter han på min axel och slickar mig på kinden, härligt ^^
Ne, nu drar jag .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0