Everything I do, I do it for you..

Hej

Dagen började med en duett med Johan inför typ hela skolan. Gick väl inte så bra som jag hade hoppats, nervös som en gnu.  Haha, men publiken gillade det ;) Speciellt våran tryckare i mellanspelet ! haha
Finns massa filmer på det, kommer ta mycket tid för mig att få bort dom :P

Sen satte sig alla på bussen så for vi till den där forntidsbyn (minns ej namnet). Trodde jag skulle ha jättetråkigt, men det var okej. Jag fick ju äran att umgås med så fina människor=) Alla blev helt till sig när kossorna började sätta på varandra :P

Det finns dock en person som jag är ledsen på. Jag förstår det inte..
Han är absolut inte min typ, men jag blev konstigt nog intresserad ändå.
Men han kan tydligen inte nöja sig med en tjej åt gången :)
Så det får va..

Nä, jag är glad, min misse är söt och mina vänner är underbara, jag har jobb där det kommer jobba en snygging (hoppas jag att han fortfarande är iaf haha) ;)

ne, nu ska jag göra något lite mindre tråkigt.. En film maybe..
Puss på er.

If I can't have forever, can I have a kiss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0