Jag är helt jävla slut.

FYfan, jobbat non-stop HELA jävla helgen, från kl 8 på morgon till 3 på natten! slitit som ett jävla djur.
somnade tillome sittandes på en stol i lördags.
Men fan vad kul jag har på jobbet=) Och mycket snyggingar o flirtande ;)
så nu tänker jag sova för imorgon är det skola (som tur är inget jobb för vi har stängt på måndagar YEAH) sen måste jag köpa smink.

herrejesus.. Emma, du måste läsa mina sms från du-vet-vem.. Du kommer DÖ. Det Erik skrev är INGET mot detta :D  Hahaha.

Nej, trött som fan. Ring mig gärna.
Puss på det.

Kommentarer
Postat av: robert

skönt att allt går bra för dig jonna=) kan vi inte träffat snart typ bara vara.har du hittat nån snyggig än ;) du har varit min bästa, saknar att hitta på saker med dig jonna. Jag hoppas vi fortfarande kan va vänner=)

2009-10-16 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0