Heartless

Fan vad jag är sne. På allt och alla. Helvete!
Jag ska ordna upp allt.. Helvete heller att Robert lyckades förstöra mitt liv.
Vafan det här borde vara den lätta biten, men det hade varit jävligt mycket lättare med någon som fanns där.
Men what the hell, har jag klarat allt annat själv så tro fan jag grejar det här med!

Jag önskar bara folk skulle sluta göra mig illa och sen komma och säga att dom tycker om mig.
Äh, fuck it. Spela roll vad man skriver? Ingen bryr sig ändå.

Över till gladare saker!
Jag hade en trevlig afton hemma hos Emma m. familj och vi spelade "med andra ord", ett spel där man får en bricka med ett ord, men man måste använda andra ord för att förklara vilket ord man fått.
Hm, konstigt nog var jag alltid med i vinnande laget ;)
HAHAHA jag DÖR :D
Emma: "Det här kan man lägga i dricksvatten för att det ska bli kallt och man kan även åka skridskor på det"
Emmas pappa: "Ett kylaggregat!"
HAHAHA, trodde jag skulle dö av skratt :D


Nä men det var trevligt som alltid! :D
Nu ska jag försöka sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0