Lista^^

Jag har så fruktansvärt tråkigt så jag snor en sån här tråkig lista som man jämt brukade göra förr ^^

Tio första:
Första bästa kompis: Rebecca S.
Första bil: Bettan :'(
Första kärlek: hehe, jag hade ju så många så jag vet inte ! ^^
Första husdjur: Det var ju en katt som jag inte minns namnet på.
Första semester: hum, och det ska man minnas?
Första jobb: HAHA sälja expressen :D
Första köpta skiva: Det var nog typ smurfhits eller någon absolute music eller något sånt ^^
Första riktiga kärlek: Hm.. Alexander tror jag.. Eller Ola kanske man ska säga. Vi säger Ola.
Första piercing: Det var väl i örat. Annars i läppen..
Första konsert: MY CHEMICAL ROMANCE! Och det var underbart!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Öl
Sista bilfärd: Hämtade albin hos en kompis.
Sista filmen du såg: Team America xD
Sista ringda telefonsamtal: Robert idiot..
Sista bubbelbadet: 2 månader sen typ=)
Sista spelade cd:n: Min partycd.. :/
Sista kyss: ja det var med N för nån vecka sen..
Sista gången du grät: I lördags..  Vilket var första gången jag gråtit sen jag åkte hem från Ö-vik.
Sista måltiden: Var god.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, vi var sambos också!
Blivit arresterad: Hehe, nej, men jag har fått en ficklampa riktad mot mig samtidigt som dom skrek "släpp vapnet", sen fick jag åka polisbil till stationen xD Lång historia..
Blivit kär vid första ögonkastet: JA. Det var ett jävla tjat om detta då..
Fått ditt hjärta krossat: Inte bara hjärtat utan hela mig. Verkligen totalt jävla spottad på. :)
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, när jag var yngre.
Haft ett one-night-stand: Ja.. Inte många.
Busringt till nån: Haha ja! Klart. "hej, jag heter klitorisa blygdläpp" xD

Sju saker du har på dig:
1. Jeans
2. Ett lila linne
3. Svarta spets hot pants :O
4. Svart bh
5. Svarta strumpor
6. En rosa tofs
7. Ett diadem

Sex saker du har gjort idag:
1. Läst lite i The dirt som handlar om mötley..
2. Skrivit i min dagbok som tar slut om 19 sidor.. :( Jag önskar mig en ny! Och den ska det bara stå BRA saker i!
3. Skrivit låtar och sjungit.
4. Snackat killproblem med syrran och mamma.
5. Tvättat.
6. Skrivit cv..

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Vänner
2. Sjunga/musik
3. Läsa
4. Film
5. Glass

Fyra personer du kan berätta allt för:
Olika personer vet olika mycket om mig, men ingen kommer få veta allt.

Tre val:
Svart eller vit: Svart
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad!

Två saker att göra innan du dör:
1. Ge lika mycket kärlek som jag gav Robert till någon som förtjänar det.
2. Spela in en skiva.

En sak du ångrar:
1. Att jag någonsin träffade Robert.



Vilket underbart tidsfördriv!

Kommentarer
Postat av: veronica

Berätta om arresteringen ;) det låter spännande.

2010-07-22 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0