Kaffe?

tja som fan.
Behöver jag säga att jag vann? ;)
Mamma har semester nu, vilket är irriterande för då är hon typ alltid hemma och jag har en låt jag så sjukt gärna vill spela in. Kan inte vänta längre ^^
Idag tänkte jag köra en sån där trevlig afton med min bok och lite choklad, mums. Bara inte jävla Micke ska ringa 594596 ggr och skicka 8665935 sms så blir det bra! Om man inte svarar så fatta vinken?!
Hahaha, igår var så jävla roligt! Vissa killar har verkligen supit bort den lilla hjärna dom föddes med..
Emma, you know what I'm talking about ;)

Imorgon så ska jag åka in till jkpg antagligen och festa lite med Hanna.. Jävlar vad jag ska ha kul! I deserve it.
Ja, det händer ju alltid något spännande. Nej, men jag ska ta det lugnt som jag faktiskt alltid gör!

Sen på lördag då jäääääääääääävlar! Haha, fyfan, Hanna är en ängel! Kan tyvärr inte skriva vad men oh vad lycklig jag blev, hon tyckte jag behövde muntras upp och det lyckades hon verkligen med haha! :D TACK gumman! <3

Fy farao, jag behöver verkligen ändra min bloggdesign HAHA! Och jag ska det också. När jag får ork^^
Nu är det dags för lite kaffesurplande med morsan.

PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0