WWJD?!

tjaaaa.
Vaknade nyss, ligger på Robert den yngres soffa, helvete. Ångesten idag är inte o leka med.
Igår drack jag som ett jävla svin med Robert och Dennis och hade tydligen tänkt att ta en buss/tåg åt helvete långt bort men jag hann däcka kl tolv typ på Robert soffa för Robert hade redan gjort det i sängen. Sen vaknade jag runt 2 och såg på datorn min jävla bokning HAHA. Men jag hade inte kunnat betala så jag vet inte hur jag hade tänkt riktigt.
Iaf.. Kl 2 då så börjde vi dricka igen.. Så blev vi hungriga som fan så vi gicki 40 min till McDonalds kl halv 4 och sen tillbaka, sen däckade jag kl 6 igen. Vaknade 11 och vi käkade pizza sen somnade vi igen HAHA!

Idag ska jag förhoppningsvis träffa Hanna och göra det där jag inte kan säga. Annars blir det på söndag..

Och på måndag så drar jag. Behöver komma bort lite och fundera på saker och ting och ta en paus.
Jag har inte gjort det efter Robert den äldre och allt det..  Jag måste få sörja helt enkelt. Oj, nu var jag ärlig.
Och det går inte hemma hos mig, jag är aldrig själv. Så jag tänker dra från alla som vill festa och annat en liten stund. Jag är ledsen men jag kommer inte säga vart för jag vill vara helt själv. Och min mobil kommer jag endast svara på om någon vill något viktigt. När jag kommer hem igen har jag förhoppningsvis blivit lite starkare i mig själv och kommer orka ta tag i allt. Det är ingen idé att söka jobb och grejer när jag känner mig helt död inombords, jag skulle inte ge allt. Mitt yttre finns där, skrattar och ler, men mina tankar är någon helt annanstans.
Så jag måste göra detta. Men det kommer bli bra. =)

Jaha.. vadfan händer nu då...? Robert ligger och snarkar och Dennis sitter vid andra datorn och här sitter jag.
Ska man försöka ta sig hemåt kanske? Jag vettefan... Det känns ju inte så jävla mycket roligare.
Idag skulle man filma sin dag. Min dag känns inte så jävla intressant just nu. Men det kan alltid ändras, dagen är inte slut än! Om inte annat så ville Jerry festa med mig... Jaja, why not? Det är bara på med fakesmilet och göra någon annans dag så trevlig som det går !
Nu ska jag ringa lite folk och se vad som händer..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0