WILD SIDE!

Veronica: Hehe, det där är ingenting mot vad jag varit med om det senaste! Haha. Tänkte faktiskt börja skriva lite småhistorier här^^ Det händer nämligen alltid något knas när jag är i farten!

Typ som nu!
Hade planerat att dra härifrån ikväll men det får la bli imorgon istället. Ikväll stannar jag nog i mullsjö/jkpg...
Annars hade jag tänkt packa min lilla väska och ta flyget till hemlig plats. ^^
Får se. Jag lovar dock att det kommer bli smaskiga historier. ;)

Pratat i telefon hela jävla natten, somnade kl 7 och gick upp 11 men känner mig märkligt nog pigg!
Ne, måste göra mig iordning. Ska lifta strax till hanna..

YEAH!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter kul :) Jag vill höra mera sådana historier.

Blir nyfiken på vart du ska flyga ;)

kram

2010-07-23 @ 17:39:45
Postat av: veronica

Det var jag som skrev förra kommentaren, mitt namn ramlade nog bort på vägen..hehe.

2010-07-23 @ 17:40:36
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

allt bra med dig?



ps. har en tävling i min blogg om du är intresserad.. örhängen i form av vingar :)

http://jennyh.se/2010/july/fly-with-me.html

2010-07-23 @ 18:09:51
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0