Yep

Tjo!
Sitter här och skriver på mitt fucking cv åter igen, jag blir aldrig nöjd. Tänkte söka fler jobb för jag orkar inte vänta på att den andra snubben ska semestra klart.
Kommer ihåg hur underbart det var när jag hade mitt jobb och min lägenhet alldeles ensam, det är mitt mål nu :)

Idag tackade jag nej till flera personer som ville festa både idag och till helgen. Inte konstigt att jag har festat så mycket, när folk frågar mig hela tiden. Roligt att sitta hemma? Nej. Men det är ändå vad jag tänker göra nu för jag måste få lite ordning.

Just det! Jag skulle ju cykla till norrland idag! xD Fan, får skjuta upp det lite ^^
Nu ska jag äta yey!

Free fallin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0